Skrevet av Emne: Da...  (Lest 798 ganger)

Pål

• Administrator
  • Juniormedlem
    • Vis profil
Da...
« på: 22.09.2010, 21:%i:1285183597 »
Nå var det lenge siden sist jeg hadde skrevet men i dag får jeg skrive noen ord!
Grunnen til et langt fravær er at jeg egentli) har vært dagligkost siste 1,5 mnd men jeg lever da!
Ser ikke ut til noe bedring! :o Men nå må vi få litt liv her har dere noen forslag?
Jeg selv har lagt utt flyere litt her og der og jeg håper dere andre kanskje gjør det samme!

I dag har Hanne og jeg Termin med nr 3 så vi får se når Ludvik kommer...

Håper dere andre har det bra. :) :) :)

Hanne

• Administrator
  • Medlem
    • Vis profil
Sv: Da...
« Svar #1 på: 27.09.2010, 22:%i:1285619486 »
Dårlig idé å skrive etter en tur på intensiven, mannen min  :P

Her har i grunnen hele poenget falt ut - det som er saken er at han er fast inventar på intensiv-avdelingen om dagen, med heftige doser smertestillende. Og med meg over termin og to andre barn her, så blir vi begge litt lite aktive om dagen gitt.

cesilia

• Gjest
« Svar #2 på: 27.09.2010, 22:%i:1285619893 »
Så nok at det var lettere ufullstendig, men du hadde jo skrevet litt om sommeren deres før, så jeg gjettet resten :-)
Men du går fortsatt rundt med Ludvik "innabords", skjønner jeg? Aner ikke om nedvask eller rockering elelr andre mer eller mindre lure ting hjelper, men sånne småttinger har vel en tendens til å ta ting i sitt eget tempo uansett! Iallefall - fortsatt tvi-tvi!

Hanne

• Administrator
  • Medlem
    • Vis profil
« Svar #3 på: 28.09.2010, 00:%i:1285626258 »
Jada, vagger rundt med Ludvik inni magen enda. Fem dager over termin, så ikke akkurat voldsomt utålmodig enda. Og tredjemann er en luring - det vet man jo. Kaller man i tillegg arvingen for Ludvik, så ber man om en treg fyr, da ;)