Skrevet av Emne: Det er vår, snart er det sommer!  (Lest 710 ganger)

Hanne

• Administrator
  • Medlem
    • Vis profil
Det er vår, snart er det sommer!
« på: 09.04.2011, 09:%i:1302335259 »
Hvordan går det med dere alle? Nyter dere våren, eller blir det for mye lys så det gir dårlige dager?

Her i huset er det som før med hodet til Pål, forsøker ut en ny medisinmix nå uten overbevisende resultater så langt. Men, men, sånn er det nå. Uføresøknaden er til behandling, det blir nok egentlig litt godt for oss alle å få en endelig avklaring på hvordan livet blir framover.

Ellers koser vi oss med barn om dagen. Martine (6) og Petter (4) er i barnehagen bare tre dager i uka, så vi har mye familietid selv om det er dårlige timer for Pål ganske ofte. Ludvik har rukket å bli et halvt år, og er fremdeles en rolig og blid liten (eh, stor) bollebaby. Og så skal man se på det positive: Pål får massemasse tid sammen med ham, så han er ikke like mammadalt som de to andre har vært, pappa er også superkul og god!

Vi har noen praktiske utfordringer i hverdagen, blant annet at Pål aldri får vært alene med babyen. Anfall og pass av baby er ikke forenelig. Og når det gjelder de andre ungene, så må jeg til enhver tid befinne meg ganske nærme hjemme eller så må vi skaffe "barnevakt" til dem alle. Hm, lager egen tråd om det.

Trygve

• Juniormedlem
  • **
    • Vis profil
Sv: Det er vår, snart er det sommer!
« Svar #1 på: 18.04.2011, 18:%i:1303145454 »
Ja, nå er det vår for fullt!  Det var leit å høre om Påls mangel på bedring.  Det er så lett å forestille seg hvordan det er hos dere i situasjonen.  Får litt flashbacks på egen tid da søknad om uførestønad var til behandling og det mitt hode hadde av påvirkning på familielivet.  General kluster vet å holde en familie beleiret! 
Dere virker jo sammensveisede og kapable, men beintøft er det nok lell. 
Vi krysser fingre for at sitasjonen snur seg til det bedre om ikke for lenge!