Skrevet av Emne: Medisin som plutselig slutter å virke?  (Lest 1670 ganger)

Wenche

• Juniormedlem
  • **
    • Vis profil
    • Wenches Papirkaos
Medisin som plutselig slutter å virke?
« på: 03.07.2011, 12:%i:1309690699 »
Jeg har brukt Relpax mot migreneanfall i flere år og har vært greit fornøyd med det. Men den siste måneden? eller så... så har virkningen avtatt noe veldig. Tar en tablett og virkningen uteblir helt.... :( Styrken på anfallet øker derimot og avtar ikke i styrke, jeg venter en time eller to, alt etter så lenge jeg klarer og tar da tablett nr to som da tar toppen av smertene slik at jeg igjen kan fungere men jeg har igjen en viss "dunking" i hodet.... :-[

Andre med lignende erfaring, enten med Relpax eller andre typer migrenemedisin??

cesilia

• Gjest
Sv: Medisin som plutselig slutter å virke?
« Svar #1 på: 08.07.2011, 22:%i:1310155654 »
Hei! Tror jeg og mange med meg er i sommer-modus, så det er ikke så ofte jeg har vært innom her i det siste. Men problemet du beskriver, tror jeg mange kjenner. Jeg hadde det sånn med Imigran, og i tillegg syntes jeg bivirkningene økte. Så det kan godt hende du vil ha nytte av en annen av migrenemedisinene. Og selv har jeg blitt bevisst på å veksle litt mellom to ulike. Kan hende det bare er innbilning, men jeg begynte å lure på om "favoritten" ikke tok hele anfallet, så nå har jeg noe jeg liksom reserverer for de riktig slemme rundene...
Lykke til med utprøving! Og fortsatt god sommer - forhåpentligvis med lite behov for utprøvningen!!

Pål

• Administrator
  • Juniormedlem
    • Vis profil
Sv: Medisin som plutselig slutter å virke?
« Svar #2 på: 10.07.2011, 21:%i:1310327109 »
Kjenner meg godt igjen ja føler noen ganger at Clusteren bare skal hvise meg at dener sjefen. Hadde lenge veldig god efekt av oksygen men da den sluttet og virke var det bare fjørten forebyggende igjen. vor forbyggend de har vært kan vell diskuteres. Etter en tid prøvde jeg igjen oksygen å jammen virker den plutselig av og til igjen. Så det er håp stå på!
God sommer!

:) :) :)