Skrevet av Emne: Nytt semester, nye muligheter??  (Lest 2146 ganger)

cesilia

• Gjest
Nytt semester, nye muligheter??
« på: 22.08.2011, 20:%i:1314036940 »
Hei, alle sammen!
Håper dere har hatt en god sommer. Min "hode-sommer" har vært så som så, men august har til nå vært fin. Tror det handler om noe så "trist" som at det er den jevne rutinen som er best for oss med migrene. Er det sånn for Cluster også?
Ellers har jeg som forsett denne høsten å kose meg mer og stresse mindre - nå som alt er avklart med jobb&trygd. Finne flere gøye ting, flere gode vennetreff også på formiddagene når jeg har fri. Så får vi se om det holder...må jo ha tid til trening og sånt også, det har jeg ikke energi til på kveldene.
Spent på hvordan denne siden utvikler seg denne høsten, det har jo vært lavaktivitet lenge...håper vi kan bruke hverendre til både gleder og frustrasjoner; bedre å øse ut over nettvenner/lidelsesfeller enn våre nære sånn hele tiden, kanskje? De får nok info bare av å SE på oss på de dagene dere vet...
Ønsker oss alle en fin høst!

Hanne

• Administrator
  • Medlem
    • Vis profil
Sv: Nytt semester, nye muligheter??
« Svar #1 på: 25.08.2011, 20:%i:1314297017 »
Hei! Her har sommeren vært travel-god og full av anfall for stakkars Pål. Alle tre ungene har vært hjemme for det meste (altså ikke i barnehagen), og nå har Martine begynt på skolen! Petter er i barnehagen tre dager i uka, og Ludvik og jeg skal være hjemme sammen med Pål et år til (ulønnet permisjon). Jeg skal sy og drive litt med healing, så helt pengelense håper jeg ikke vi blir. Hjemmearbeidende husmor :)

Pål er nesten alltid dårligere på våren og sommeren, så høsten er alltid en lettelse. Så ser det også ut i år, det hender faktisk det er dager uten anfall nå, til og med to dager på rappen her i helga!!!!!!!

Jeg håper også det kan bli litt mer aktivitet, og skal love å være mer aktiv selv enn i sommer.