Skrevet av Emne: Mer aktivitet på forumet  (Lest 744 ganger)

Wenche

• Juniormedlem
  • **
    • Vis profil
    • Wenches Papirkaos
Mer aktivitet på forumet
« på: 01.02.2012, 20:%i:1328125551 »
Hallais alle sammen!

Jeg ønsker meg litt mer aktivitet her inne! Kan vi skravle mer, diskutere problemstillinger, medisiner, vanskelige leger, gode leger, NAV osv....

Skulle ønske det var flere som fant veien hit og som ville dele sine erfaringer...  ;D

cesilia

• Gjest
Sv: Mer aktivitet på forumet
« Svar #1 på: 04.02.2012, 17:%i:1328373941 »
Bra du sier det, Wenche - har vært inne og tittet jevnlig, men ser det er mitt eget innlegg fra ca tre måneder siden som har stått som siste innlegg. Og da er det ikke spesielt inspirerende hverken å skrive mer (for oss "gamle") eller for nye å bli med i et lite aktivt forum.
Selv har jeg det ganske bra for tiden, litt lengre mellom anfallsperioder, og medisinene virker fortsatt. Det har betydd mye å komme ned i 50% stilling og samtidig slippe endel av de oppgavene som gav press i arbeidssituasjonen.

Men: forblir gjerne her og bidrar på mitt vis om det er flere som gjør det, ellers vurderte jeg å melde meg ut hvis det ikke skjedde noe snart... Hva sier dere som var aktive før, men som har falt veldig ut? Er det fordi det ble for strevsomt i livene deres, eller er det andre grunner? Administratorene har vel iallefall noe å si om saken?

Pål

• Administrator
  • Juniormedlem
    • Vis profil
Sv: Mer aktivitet på forumet
« Svar #2 på: 11.03.2012, 23:%i:1331506458 »
Fint at dere vil bli.
Jeg har lagt ut folderen noen steder jeg vet folk med hodepine er skulle gjerne gjort den synelig flere steder men som dere vet dette e et nettsted basert på frivilighet!
Vi må bare fortelle om det!
Har vært en tøff høst vinter både på den en og den andre måten!
Men vi ønsker at sidene skal være opp og ikke minst i bruk noe de nesten ikke har vært i høst!
Noen forslag til hvordan få opp aktiviteten???
« Siste redigering: 12.03.2012, 00:%i:1331507314 av Pål »