Skrevet av Emne: Tips til hva vi kan legge på forsida!  (Lest 953 ganger)

Hanne

• Administrator
  • Medlem
    • Vis profil
Tips til hva vi kan legge på forsida!
« på: 05.03.2010, 15:%i:1267799350 »
Ja, sitter du inne med nyttige tips eller fine oversikter, forklaringer eller hva det måtte være, ikke nøl med å ta kontakt, eller si fra her på forumet. For eksempel under "nyttig" kan det ligge mye. Alle trenger ikke "finne opp kruttet" - har man tips og triks, så kan det være fint å få ut der.

For eksempel god informasjon til kolleger om lidelsen sin, lapper man kan vise fram om man blir ute av stand til å kommunisere, "helsekort" man kan ha med der det står litt man kan vise fram til helsepersonell - ja er er det mye vi kan ta tak i. Noe kommer, men vi vil veldig gjerne ha tips også.

Knut

• Administrator
  • Juniormedlem
    • Vis profil
Sv: Tips til hva vi kan legge på forsida!
« Svar #1 på: 07.03.2010, 20:%i:1267990246 »
Jeg regner med at du Hanne bl.annet tenker på det "helsekortet" vi i en annen sammenheng snakket om. Den idèen syns jeg vi kan sette ut i livet. Det er sikkert flere typer ldelser som kan ha behov for å formidler hva vi lider av i situasjoner når vi ikke er i stand til å kommunisere på vanlig måte.

Tar du denne idèen videre Hanne?

Hanne

• Administrator
  • Medlem
    • Vis profil
Sv: Tips til hva vi kan legge på forsida!
« Svar #2 på: 07.03.2010, 20:%i:1267991405 »
Jeg regner med at du Hanne bl.annet tenker på det "helsekortet" vi i en annen sammenheng snakket om. Den idèen syns jeg vi kan sette ut i livet. Det er sikkert flere typer ldelser som kan ha behov for å formidler hva vi lider av i situasjoner når vi ikke er i stand til å kommunisere på vanlig måte.

Tar du denne idèen videre Hanne?
Ja, det gjør jeg. Jeg har helt sikkert det helsekortet liggende her på pc'n et sted, må bare lete litt ;)