Skrevet av Emne: hei!  (Lest 1565 ganger)

cesilia

• Gjest
hei!
« på: 15.06.2010, 11:%i:1276593067 »
Har tittet på siden mange ganger, og fant ut at det nå var på tide å registrere seg. Bra med norsk side for oss, utenom Migreneforbundets facebook-side - er nemlig ikke fb-bruker...
Har migrene som endret seg til det betydelig verre i overgangsalder, og i tillegg spenningshodepine. Dessuten sliter jeg med psyken, og den blir jo ikke bedre av smertene.
Jobber nå 50%, og har AAP for resten. Strever nok med å godta at jeg ikke klarer å jobbe mer, samtidig som jeg nå ønsker å ha tid og overskudd til å leve litt også - ikke bare gå på jobb og kollapse etterpå, slik at overskuddet tappes totalt.
Når det gjelder migrenen, har jeg prøvd endel forebyggende, uten stor hjelp, og bruker nå bare 25mg Sarotex om kvelden. Har bra nytte av Almogran nesespray, evt i kombinasjon med Cataflam og Afipran stikkpiller.
Håper forumet kan bli en nyttig erfaringsutveksling, og etterhvert bli brukt av mange! Sammen kam vi hjelpe hverandre, det er vel det som kalles likemannsarbeide :-) 

Hanne

• Administrator
  • Medlem
    • Vis profil
Sv: hei!
« Svar #1 på: 16.06.2010, 12:%i:1276684427 »
Så koselig at du ville komme og "være sammen" med oss!

Pål

• Administrator
  • Juniormedlem
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17.06.2010, 20:%i:1276800656 »
Kjempe velkommen!

cesilia

• Gjest
« Svar #3 på: 21.07.2010, 22:%i:1279743406 »
Ser at jeg har skrevet noe tull her - bruker Almogran tabletter, som alternativ til ZOMIG nesespray som er mitt førstevalg. Ellers stemmer visst det jeg skrev...
Sorry!

Pål

• Administrator
  • Juniormedlem
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25.07.2010, 22:%i:1280088202 »
Ser at jeg har skrevet noe tull her - bruker Almogran tabletter, som alternativ til ZOMIG nesespray som er mitt førstevalg. Ellers stemmer visst det jeg skrev...
Sorry!
Ikke noe og si sorry for!
Bare få med dere folk og ja ssom du skriver likemannsarbeid på høyt plan dette