Skrevet av Emne: Hørselsproblemer - overfølsom for lyd....  (Lest 1371 ganger)

Zoomer

• Administrator
  • Juniormedlem
    • Vis profil
    • Sommerfuglene
Hørselsproblemer - overfølsom for lyd....
« på: 24.03.2010, 23:%i:1269470809 »
Jeg hadde et langt migreneanfall i forrige uke - varte stort sett hele uken. Nå etter migrene har jeg fått en "dott" i det ene øret, så lyder høres veldig høye ut på den siden. Dette gjør at f.eks. lyden fra tv'en høres helt forvrengt ut, og lyden fra f.eks. tørketrommelen er helt uutholdelig. Dette har kommet flere ganger tidligere etter migreneanfall, men gitt seg igjen etter en dag... Nå har jeg hatt det ett par dager og det virker ikke som om det gir seg med det første, så jeg lurer på om andre har det slik?

Litt ekstra slitsomt å være alenemor til to små når selv lyden fra tastaturet høres veldig høy ut...

Hanne

• Administrator
  • Medlem
    • Vis profil
Sv: Hørselsproblemer - overfølsom for lyd....
« Svar #1 på: 26.03.2010, 14:%i:1269611808 »
Hm, så rart. Men du - du er ikke forkjøla også? For en mellomørebetennelse (uten infeksjon) kan gi væske i mellomøret, og da blir det sånn som du beskriver.

Zoomer

• Administrator
  • Juniormedlem
    • Vis profil
    • Sommerfuglene
« Svar #2 på: 26.03.2010, 16:%i:1269617729 »
Eh.. jo jeg er veldig forkjølet... Kanskje jeg burde ta en tur til legen på mandag dersom det ikke gir seg snart... Fungerte ikke med sånn ørevoks-oppløsnings-greie i hvert fall...

Hanne

• Administrator
  • Medlem
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26.03.2010, 17:%i:1269620763 »
Nei, det ligger i så fall på innsiden av trommehinna. Det er pyton, men går over etter hvert om det er som jeg tenker.

Zoomer

• Administrator
  • Juniormedlem
    • Vis profil
    • Sommerfuglene
« Svar #4 på: 27.03.2010, 19:%i:1269715280 »
 i hvert fall det, for begynner å bli smårar...