Skrevet av Emne: Sarotex  (Lest 6269 ganger)

Emblis

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
Sarotex
« på: 23.05.2010, 23:%i:1274649007 »
Hei!
Tester ut forumet - dette virker veldig bra!

Jeg vil enkelt fortelle om hva som har gitt meg et nytt liv!
Etter 2 år med kroniske nakkesmerter kolapset jeg totalt sist sommer og fikk egentlig ganske tilfeldig kontak med en nevrolog på St. Olav. Han diagnostiserte cervicogen hodepine og tok meg inn i et forsøksprosjekt med botox-behandling. Det virka desverre ikke for meg, men jeg fikk derimot prøve Sarotex. 20 mg. i døgnet av de små røde tablettene har faktisk gitt meg livet tilbake! Nå koser jeg meg med familien og jeg har fått en lederjobb jeg aldri kunne hatt med de smertene jeg hadde.

Merker ingen bivirkning annet enn kanskje litt vektøkning. Men det lever jeg fint med!!
Jeg har også migrene og bruker forebyggende medisiner mot det (Orfiril long). Jeg føler meg så heldig som har fått hjelp slik at jeg mestrer livet igjen!!!
Moralen er - ikke gi opp! Plutselig kan en reddende engel i hvit frakk dukke opp! Takk til dr. Hagen på St. Olav for å gitt meg livet mitt tilbake!
« Siste redigering: 23.05.2010, 23:%i:1274649963 av Emblis »

Wenche

• Juniormedlem
  • **
    • Vis profil
    • Wenches Papirkaos
Sv: Sarotex
« Svar #1 på: 25.05.2010, 16:%i:1274798490 »
Veldig bra at du har fått noe som hjelper... :)

Har selv prøvd Sarotex mot min hodepine, men dessverre uten virkning....

tonemerethe

• Juniormedlem
  • **
    • Vis profil
    • Blogg om livet med migrene
Sv: Sarotex
« Svar #2 på: 27.05.2010, 13:%i:1274958291 »
Så flott at du har funnet noe som virker  :D
Jeg har også prøvd Sarotex. Det beste med den var at jeg fikk søvnen igjen, etter at jeg hadde slitt med å sove gode netter i dårlige perioder. Det kunne se ut som den virket noe så lenge jeg var sykemeldt, men da jeg startet i 50% jobb uteble virkningen. Derfor sluttet jeg med den.

Men jeg legger merke til at det ser ut til at du kombinere Orfiril og Sarotex. Det gav meg en ide til at kanskje det hos meg også kan være mulig å kombinere forebyggende medisiner...