Skrevet av Emne: verste anfallet jeg har hatt.....  (Lest 2472 ganger)

Blomman

• Juniormedlem
  • **
    • Vis profil
verste anfallet jeg har hatt.....
« på: 07.06.2010, 18:%i:1275928136 »
Det verste anfallet jeg noengang har hatt kom idag.
Måtte ta migrenemedisn  før jeg la meg i gårkveld, men våknet likevel med hodepine i dag tidlig.
Skulle til byen med mfireåringen som skulle til kontroll med drenene i rene sine så måtte avsted...Tok et par pargaligin forte og håpet at det ville roe det hele.
Det gikk fint en god stund. Etter drenskntroll tok vi en drop in frisørtime for fireårinegn. Etter en stund begynte hetetoktene- og jeg bli skikkelig  svimmel og kvalm- måtte avlyse et beøsk vi egentlig skulle etterpå .

Det var ikke gøy å sette seg i bilen med to barn .....
Fant ut at jeg fikk kjøre til mannens jobb ca 10 min unna (halvegs hjem)
Kjørte saaakte - for jeg var ikke noen god sjåfør.
Mannen ba meg slappe av litt for å se hvordan det gikk - De han jobbet for (er snekker) viste det seg at jeg kjente - så jeg spurte om å få komme inn å låne do  for jeg måtte kaste opp. Fikk litt vann og en stol å sitte på - og min tidligere kollega hente lillesnuppa ut av bilen for meg.

Mannen gjorde seg ferdig med det han måtte og kjørte meg så hjem. Kjørte moped tilbake på jobb
Ny runde med oppkast. Fikk frøkna i seng - hun lå rolig selv om det var tidligere enn hun pleier - fireåringen fikk is og popcon og barentv. Så i seng med meg, Fikk nå duppet litt. Og frøkna mi sov helt til storebrødrene kom fra skolen!!

Lurer på om jeg burde snakke med legen igjen siden anfallene ser ut til å bli verre- de er jo ikke så ofte nå, men nesten uutholdelige når de står på....

Det ble pølser og lomper til middag idag - men det får være - mat fikk de iallefall.

Pål

• Administrator
  • Juniormedlem
    • Vis profil
Sv: verste anfallet jeg har hatt.....
« Svar #1 på: 07.06.2010, 20:%i:1275936687 »
Hørtes ikke ut som noe god dag Blomman!
Håper du får en bedre dag i morgen!!!

Hanne

• Administrator
  • Medlem
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11.06.2010, 20:%i:1276280921 »
Pølser og lomper til middag er fint det. Høres fælt ut når det står på. Har du forsøkt imigran - husker ikke jeg.

Wenche

• Juniormedlem
  • **
    • Vis profil
    • Wenches Papirkaos
« Svar #3 på: 13.06.2010, 10:%i:1276419456 »
Uff, det er sånn det er dessverre når det slår til for fullt, håper det blir bedre dager for deg fremover....